söndag 1 maj 2011

Tecken på att man blir gamal!

Jaha, då däckade man redan klockan 20:30 igår kväll på Valborgsafton.

Valborgsafton började med frukost och sedan drog ut i skogen och joggade ca: 3km. kom hem och bytte om och drog till Uppsala med familjen klockan 12:00. Eftersm jag körde så drack jag inte alkohol.

17:00 drog vi oss tillbaka hem. Lekte lite barnen och sen runt 20:00 började vi göra ordning tjejerna för att hoppa i säng. När dom var klara lade jag mig på soffan och vipps somnade jag. Frugan tyckte väl kanske synd om mig eller kanske vill ha lung och ro så väckte inte mig :) Vaknade igen 23:00 och gick och la mig sängen. vaknade inte förens 08:00. Stackars frugan som fick tillbringa valborg ensam i soffan :(

Är detta tecken på att man e gamal eller bara tillfällig trötthet?

Men nu e jag utvilad och ska ut och springa igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar