torsdag 11 november 2010

Morgonpasset i P3

Isnart 3 år har jag pendlat mellan Uppsala och Stockholm. Första året åkte jag med SJ. Men det var inte kul alls, speciellt under vintern med alla förseningar och inställda tåg. alla förseningar fick mig att missa att umgås med min lilla dotter efter jobbet.
Då bestämde jag mig att ta bilen, det var det värt även att det kostade lite mer.

Det tog inte lång tid innan jag lessnade på alla komersiella kanaler som spelade samma jävla låtar om och om igen och programledarna var inte så speciellt roliga heller.

En dag tipsade en av mina kollegor om morgonpasset i P3 . Jag lyssnade och jag lyssnade. Nu kan jag inte sluta lyssna på dom. :)
Varje morgon ser jag fram emot att sätta på radion och lyssna på Kodjo, Martina och Hanna. Jag har nog aldrig skrattat så mycket i bilen när jag sitter helt själv.
Andra bilister måste tycka jag är galen som sitter och gapskrattar för mig själv.

Imorgon gästas morgon passet av den Vackra Nour som är alltid lika rolig.

Vill bara säga: FYFAN VA NI E BRA PÅ MORGONPASSET I P3. Keep up the good work!!!! Ni förgyller min morgon. Puss på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar